2012. december 29., szombat

8.rész-Megijesztettelek?

Bocsánat, hogy ilyen későn hozom a részt, de nem volt nagyoon ihletem:DD

*Spencer*

**
A vacsora csodálatos volt. Niall nagyon sokat bír enni. Az estét végig röhögtük, még mindig fáj a hasam a nevetéstől. A gondolat menetemet anya hangja zavarta meg.
-Spenc gyere le.
Lassan lemásztam és a konyhába sétáltam.
-Igen?-mosolyogtam rá. Az egyik széket kihúztam és rámosolyogtam.
-Tudom, hogy azt ígértem, hogy a karácsonyt együtt töltjük, de üzleti útra kell mennem egy hétre..-sóhajtott.
-De megígérted.
-Sajnálom..
-És akkor egyedül fogok karácsonyozni?-dőltem hátra.
-Nem..apád, Kate és és a lánya átjönnek.
-Na azt már nem.-ugrottam fel a székről.- akkor inkább egyedül leszek itthon.
-Nincs választásod.-simított végig a hátamon.
-Mikor indulsz?-sóhajtottam.
-Fél óra múlva.-nézett az órájára.
-Akkor szia.-forgattam a szememet, majd felmentem a szobámba.

**

Este egyedül ültem a kanapén a laptopom társaságába, mikor ajtónyitódást hallottam, majd lépteket a konyhába. Ki lehet ilyenkor? Hisz apuék csak holnap délután jönnek. Összehúztam magamat és az ajtót kezdtem bámulni. Percek múlva Niall lépett be 2 nagy doboz Nando's kajával a kezében.
-Kulcs a lábtörlő alatt.-mosolygott. Vettem egy nagy levegőt és kényelmesen elhelyezkedtem.-megijesztettelek?
xdddddddd
-Eléggé.-nevettem. Leült mellém, kivette a laptopot a kezemből és beütött egy címet, majd visszaadta. Egy mozgó kép volt megnyitva, amin nem tudom mi akart lenni. Néhány másodpercig fapofával néztem, majd elkezdtem röhögni Niallel együtt.
-Ki megyek inni. Hozzak valamit?-mosolyogtam rá, miután abba hagytuk a nevetést.
-Szokásost.-kacsintott, majd ő is elmosolyodott. Tudtam, hogy a szokásos alatt az ásványvizet érti. Kimentem a konyhába és öntöttem inni, de amikor megfordultam a tekintetem Nialléval találkozott.
Mélyen a szemembe nézett, majd a tekintetét az ajkaimra "vitte" és vissza a szememre. Az ajkaink közti távolság vészesen csökkent.

Remélem tetszett:D:D megpróbálom gyorsan hozni a következő részt.:*

2 megjegyzés: