2012. december 18., kedd

3.rész-egy új barát.

Szerintem naponta fogom felrakni a részeket, mert nincs időm hosszúkat írni.:|


*Tori*

-Mi volt ez a koppanás?-álltam fel és a konyhába mentem. Mikor beértem megláttam a földön fekvő Niallt és a mellette ülő Spencert. Niall a fejét fogta, míg Spenc egy borsós zacskót szorított a fiú fejéhez. Vettem egy nagy levegőt, majd torkom szakadtából nevetni kezdtem.
-Nem vicces.-nyöszörgött Nialler. Nem válaszoltam tovább csak röhögtem, végül kikapta Spencer kezéből a zacskót és hozzám vágta. Később Harry is csatlakozott hozzám.


*A beiratkozás napja, Spencer szemszöge*

Idegesen leültem az igazgatói előtti padra és vártam. Nem sokkal késöbb egy fiú ült le mellém.
-Új vagy?-kérdezte.-amúgy Scott.-nyújtotta a kezét.
-Spencer, de szólíts csak Spenc-nek-fogtam vele kezet.-És igen, te is?
-Igen.

**


Scottal ugyanabba az osztályba kerültünk Toritól külön.
Nehezen, de túléltük az órákat, majd elmentünk enni ketten.
-Fogadtam egy fiúval.-szólalt meg Scott.-de nem hinném, hogy fogsz örülni neki.

Elnézést, hogy megint rövid lett, de mára ígértem részt, de nem jutott semmi az eszembee:o :|

3 megjegyzés:

  1. Semmi baj én ennek is örülök mert nem minden blog szokot minden nap hozni :/ kiváncsi vagyok h melyik fiuval fogadot:3 kövit!:D<3

    Ui.: Ha van több időd akkor ajánlom hogy nézd meg a Tuti Gimit (One Tree Hill) vagy a Vámpir naplókat vagy valami hasonló szerelmes féle sorozatot ,ezekböl biztos hogy lesz ikhleted:D Remélem tudtam segiteni :)!

    VálaszTörlés
  2. Beri:örülök r*** :DD♥
    Viki:Próbálok minden nap hozni, mert nem tudok hosszú részeket írni.. a fejemben meg van a story, de nem tudom leírni :o xdd.
    Most éppen a Pretty Little Liars-ba (Csinos kis hazugságok) vagyok bele bolondulva, de ha végeztem a 3. évaddal is akkor biztos elkezdem a Tuti Gimit nézni :33

    VálaszTörlés