2012. december 23., vasárnap

6.rész-még bármi lehet belőle.

Na akkor estére meg lesz a másik rész is ;**

*Spencer*

-Sajnálom.-suttogta Nialler.
-Ez mi volt?-vettem egy nagy levegőt.
-Nem esik le neki.-forgatta a szemeit a fiú, majd elnevette magát.-szóval te nem érzed ugyan azt amit én.-váltott komolyabbra és lehajtotta a fejét.
-Niall, néhány napja ismerjük egymást.-emeltem fel a hangomat.-még bármi lehet belőle.-kacsintottam rá.-de most menjünk vissza.

Percek múlva már a többiek közt ültünk.
-Na és hogy-hogy megéheztél Niall?-nézett rá Louis vigyorogva Niallre. Épp szólásra nyitotta volna a száját, de én megelőztem.
-Hát tudjátok eszébe juttattam a finom ropogós, szószos csirke szárnyakat és azonnal vissza fordult.-mosolyogtam, majd a mellettem ülő ír manócska rám mosolygott.

*2 hét múlva, téli szünet*

Ebbe a 2 hétbe sok minden történt. Minden szabadidőmbe a fiúkkal voltam és néha Torival, de vele nem annyit, hisz összejött Seannal akivel multkor láttam ebédelni, ezt viszont nem nézte jó szemmel Harry, bár neki most ott van Taylorka akiről inkább nem mondok semmit. A mondás azt tanítja: vagy jót vagy semmit. Remélem ebből levonta mindenki a véleményemet.
Niallal napról napra közelebb kerülünk egymáshoz.

-Felelsz vagy merszezzünk.-adta az ötletet Zayn.
-Legyen.-egyeztünk bele.

**

-Én pörgetek.-kiáltott fel Liam. Csak ezt ne. Pörgetett és az üveg szája Niall-on állt meg.-szeretnénk egy csókot látni..
-Nem vagyok buzi.-vett szinpadiasan egy nagy levegőt Nialler.
-Nem velem, buta.-forgatta a szemét Li.-Spencerrel.
-Nem kell csinálnod, ha nem akarod.-suttogta a fülembe a "választott".
-Megoldom.
Adtam egy puszit a mutató ujjamra és Niall ajkaira nyomtam az ujjaimat.
-Tessék.-mosolyogtam elégedetten Liamre aki durcás arccal nézett rám.

-Spencer beszélhetnénk?-nézett rám Niall a játék végén.
-Persze.-vágtam rá és a vendégszobába indultam.

Akkor még nem tudtam, hogy mi vár rám ..

Estére jön a kövi rész ;) remélem izgultok:D

2 megjegyzés: