2012. december 22., szombat

5.rész

Ma ha minden jól megy akkor 2 részt írok a tegnapi kimaradásom miatt.:$
                                       
*Tori*
-Hű..ez fura volt.-motyogtam magam elé.
-Mi volt fura?-ült le közénk Harry, Louis és Zayn.
-Semmi.-vágta rá Liam.
-Amúgy igen leülhettek.-forgattam a szemeimet. Harry a kezét a combomra csúsztatta, majd rám mosolygott. Semleges arccal levettem magamról a kezét és a tekintetemet a többiekre fordítottam, akik szerencsére semmit sem láttak az akcióból.

**

Harry egész végig nem hagyott békén, most már kezdem unni. Kimentem a mosdóba, de mikor ki akartam menni az előbb említett helyiségből, megláttam Harry állt az ajtófélfának dőlve.
Nem vettem róla tudomást, a földet pásztázva próbáltam elmenni mellette, de nem nagyon sikerült, mert a derekamnál fogva magához húzott.
-Csak bocsánatot akartam kérni, az előbbiekért.-nyökögött.
-Bocsánatkérés elfogadva.-kacsintottam rá. Rám nézett a nagy zöld szemeivel, majd közelíteni kezdett a fejével, de eltoltam magamtól.-lehet, hogy a többi lánynak bejön a dumád, de nekem nem. Sajnálom.

*Eközben Spencer és Niall, Spenc szemszöge*

-Most mért mész el?-ordítottam utána.
-Nem vagyok éhes.-rántott vállat.
-Niall te mindig éhes vagy.-néztem rá értetlenül.-mi a baj?-mentem közelebb hozzá.
-Azt nem mondhatom el.-hajtotta le a fejét.
-De elmondhatod.-forgattam meg a szemeimet.
-Biztos akarod?-hajolt közelebb hozzám.
-Hallgatlak.-mondtam halkan.
Nem válaszolt csak átölelte a derekamat és megcsókolt. Miután elhajolt vettem egy nagy levegőt és ránéztem.


Estére szerintem meg lesz a másik rész is :** :D

2 megjegyzés: