2012. december 17., hétfő

2.rész-Humor "Herold"

Iratkozzatok fel, komizzatok, szavazzatok ^^ másik blogom :dd

*Spencer*

Drága Édesanyám miatt mehettem egyedül haza busszal mivel ő még ott maradt a családdal. Még egy napja sem vagyunk itt, de már egyedül kell közlekednem. Csodálatos.

Lassan beléptem a bejárati ajtón és a konyhába mentem, hogy öntsek magamnak inni. Gyorsan megittam a narancslevemet és az emeletre akartam menni, mikor a nappaliból nevetést hallottam.
-Mi a..?-kérdeztem miután beléptem a nappaliba, ahol az 5 idiótával találtam magamat szembe.
-Túl jól ismerlek. Kulcs a lábtörlő alatt?-nevetett Liam.
-Jól van.-forgattam a szemeimet. A dohányzó asztalról felvettem a hajgumimat és laza kontyba kötöttem a hajamat. Elsétáltam a kanapé előtt, de fél úton valaki rácsapott a fenekemre.-Te voltál az Humor Herold?-néztem rá Harryre szúrós szemekkel.
-Az ölembe is ülhetsz cica.-kacsintott, amire a fiúk felnevettek.
-Most megütnélek, de állatkínzásnak számítana.-mondtam elégedetten és vettem egy nagy levegőt.
-Tényleg?-vágott kutyapofit.
-Jajj csak vicceltem.-lepődtem meg, majd megöleltem.-csináljunk egy közös képet.-csillant fel a szemem. Miután elkészült a kép Niall mellé ültem, aki csendben ült. A feje le volt hajtva. Percekig néztem, mikor felnézett és rám mosolygott (?)


**

Reggel nehéz léptekkel battyogtam le a nappaliba, ahol anya csendben reggelizett. Elkészítettem én is csendben az adagomat, majd mikor végeztem elmentem felöltözni és vártam Torit.

-Na és melyik iskolába szeretnél jelentkezni?-kérdezte Tori, mikor már a kanapén ültünk.
-Mit javasolsz?
-Callan. Én is oda járok.
-Akkor Callan.-bólogattam. Valaki csöngetett.-Ki az ilyenkor? Anya 10 perce ment el csak nem végzett ilyen korán.-motyogtam, majd felálltam és kinyitottam az ajtót.
-Sziasztok.-köszönt mosolyogva Niall és Hazza.
-Sziasztok, gyertek be.-invitáltam be őket.-kértek valamit inni?
-Ásványvizet.-vágta rá a választ a kérdésemre a két fiú egyszerre. Hűű, ezek össze beszéltek? Elmentem vizet önteni, mikor valaki hátulról átölelt.

Bocsánat, hogy ilyen rövid lett, de nem volt rá nagyon időm:| holnap is írok majd:)

4 megjegyzés:

  1. Wihiii már szinte látom magam elott a történetett xdd<3 és van egy jó hirem:3 már most imádom:D kövit!:D

    VálaszTörlés
  2. Viki: jajj még ne lássad :oo:D♥♥ jajj de jóó *-*♥
    Beri:♥♥
    Gréta::$ folytatoom :$♥
    Imádlaktiteket♥♥

    VálaszTörlés