2012. december 16., vasárnap

1 rész.-a találkozás.

*Spencer*

-Spenc siess már, lefogjuk késni a gépet!-ordított anya a nappaliból.
-Mindjárt készen vagyok.-morogtam. Nagyszerű. Elköltözünk innen Londonba és már első nap mehetünk a keresztapám temetésére(ez még később fontos lesz!!). Megfogtam a bőröndjeimet és leráncigáltam őket a lépcsőn.

**

Fél óra múlva már a repülőn utaztunk. Mivel késésben érkeztünk csak az 1. osztályon volt hely. Legalábbis számomra. Egyedül üldögéltem 5 sapkás és napszemüveges fazon között, akik idióta jelmondatokkal beszélgettek. Az egyik hangja nagyon hasonlított..Liamére. Eközben eszembe jutottak a régi szép emlékek, mikor még legjobb barátok voltunk és nem hagyott itt engem. Az ablakon bámultam ki mikor egy lány leült mellém.
-Szia Tori vagyok.-nyújtott kezet egy mosolygó, barna, enyhén göndör hajú lány.
-Spencer, de szólíts csak Spenc-nek.-ráztam meg a kezét, majd elnevettem magamat, mikor láttam, hogy az göndör hajú srác kiesik az ülésből. Erre Tori is megfordult, majd ő is elnevette magát.
-Sziasztok lányok.-sétált oda hozzánk a göndörke, majd lehuppant velünk szembe. Tori elővett egy könyvet és próbálta leplezni a nevetését.
-Szia.-vágtam oda unottan miközben próbáltam nem elröhögni magamat. Másodpercek alatt a maradék 4 idióta is körénk csődült.
-Spencer?-nézett rám értetlenül a "Liam hangú".
-Liam?-húztam fel a szemöldökömet, mire ő levette a szemüvegét és a sapkáját.
-Úr Isten Liam!-ugrottam a nyakába.
-Hiányoztál törpe.-szorított magához.
-Nem is vagyok törpe.-húztam össze a szemöldökömet, majd felálltam és fordultam egy kört. Lehajoltam és a szemébe néztem.-Látod, 2 év alatt sokat nőttem.

Még egy ideig beszélgettünk, és megismertem a 4 idiótát és persze Torit. Számot cseréltem mindenkivel és haza indultunk anyuval. A ház nem volt rossz, inkább otthonos volt. Mikor elérkezett a délután anya felküldött öltözni. Végül egy piros szoknya mellett döntöttem, majd lementem a konyhába.
-Anyu mi a véleményed?
-Spencer ez egy temetés..nem egy Nicki Minaj koncert.
Megforgattam a szemeimet és átöltöztem. A temetés borzalmasan unalmas volt, egyedül az vidított fel, hogy holnap találkozok Torival és a srácokkal.

Remélem tetszett :) Iratkozzatok fel :D♥

2 megjegyzés: