2012. december 23., vasárnap

7.rész-Victoria!

Itt az ígért rész manók ;3

*Spencer*

-Szóval miről van szó?-mosolyogtam, mit se sejtve.
-Hát szóval mondtad néhány hete, hogy.-nyökögött miközben a tarkóját vakargatta.
-Még bármi lehet belőle.-fejeztem be a mondatát.-emlékszek.
-Szóval azt szeretném megkérdezni, hogy este lenne- e kedved eljönni velem vacsorázni?-hajtotta le a fejét elpirulva.
-Szívesen.-öleltem meg.-mikor megyünk?
-Este 6?
-Most van 4 óra, szóval hazamegyek készülődni.-bólogattam.
-Hatra ott vagyok nálatok.

**

-Tori segíts.-ordítottam bele a telefonba.
-Miben?-sóhajtott.
-Victoria, azonnal gyere át.
-Tori!-visított a telefonba. Igen utálja, ha a teljes nevén szólítom.
-Jó Tori légyszíves told át a seggedet.-forgattam a szemeimet.
-Már is ott vagyok.-tette le a telefont.

**

-Ezt vedd fel.-nyomta Tori a kezembe a ruhákat.
-Nem rossz.-mértem végig.

**

-De csinos valaki.-mért végig Nialler az ajtóban állva.-virágot a virágnak.-adta a kezembe a rózsacsokrot Niall.
-Köszönöm.-nyomtam egy puszit az arcára, majd beinvitáltam a házba.-Kérsz inni?
-Ásványvizet elfogadnám.-mosolygott aranyosan. Öntöttem neki vizet, letettem elé, majd a csokrot vázába helyeztem.
-Akkor mehetünk?-néztem Niallerre miután megitta a vizet.



Holnap is megpróbálok délelött vagy délután részt írni és előre is mindenkinek nagyon boldog karácsonyt:*♥
U.i:nem biztos, hogy tudok írni !!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog karácsonyt Fruzsi.:) <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett tok mag :Dneked is nagyon boldog karácsonyt :** <3

    VálaszTörlés
  3. Beri:meked is :') <3
    Hella:koszoonoom:D orulok nekeed es neked is boldogvkaracsoonyt <3 !

    VálaszTörlés
  4. Wiiiiii szupi jó ,sies, és Boldog Karácsonyt:D

    VálaszTörlés