2012. december 19., szerda

4.rész-"Nem vagyok éhes"

Annyira imáádlak titeket ♥ köszönöm a komikat :33♥

*Spencer*

-Na mond.-motyogtam, majd beleittam a vizembe.
-Egy kép amin csókolózunk.-nyelt nagyot, én pedig egyenesen a képébe köptem a vizet.
-Bocsi.-köhécseltem.-mire fogadtál?
-15 font.
-Hát legyen.-közelebb hajoltam hozzá és az ajkaira tapadtam, míg fél kézzel fényképeztem. Elég hülyén nézhettünk ki. Mikor elkészült a kép elhajoltam tőle és teljes nyugalommal folytattam az evést.
Mikor végeztem elköszöntem Scott-tól és elindultam megkeresni Torit, végül egy fiú mellett találtam meg az asztalnál.
Megforgattam a szemeimet, majd elmosolyodtam.
**


Éppen a Nando'sban beszélgettünk Torival mikor belépett Niall, Liam és egy gyönyörű göndör hajú lány.
-Sziasztok ide ülhetünk?-kérdezte Niall mosolyogva.
-Persze.-vágtuk rá Torival egyszerre, majd elnevettük magunkat.
-Amúgy Spencer.-nyújtottam kezet a mosolygó lánynak.
-Danielle.-fogott velem kezet, majd Tori is bemutatkozott. A telefonom vad rezgésbe kezdett, majd fél perc után leállt. 1 üzenetem érkezett.
"köszönöm Spenc, csak, hogy évek múlva is emlékezz rá" olvastam magamban az üzenetet, aminek a végére egy fénykép volt csatolva. Rákattintottam a képre és vártam, hogy betöltsön, de Tori kikapta a kezemből a mobilomat. Fél percig nézte a képet, majd elnevette magát és letette az asztal közepére. Liam a kezébe vette és megrázta a fejét.
-Már az első nap pasizol?-rázta meg a fejét egy félmosoly kíséretében. Niall a kezébe vette a telefont, majd lerakta.
-Nem vagyok éhes.-motyogta és felállt. Magára eröltetett egy mosolyt és már ment is. Niall nem éhes? Furcsa. A többiek rám néztek értetlenül. Én is felálltam és utána mentem.

2 megjegyzés: